E-Penyertaan (Pandangan Awam)
E-Penyertaan merupakan kemudahan yang disediakan bagi mendapatkan pandangan / cadangan / maklumbalas berkenaan perkhidmatan yang disediakan oleh Majlis Perbandaran Hulu Selangor.
- Polisi E-Penyertaan
- Promosi E-Penyertaan
- E-Pandangan Awam
- E-Keputusan
Polisi
Pihak Majlis Perbandaran Hulu Selangor (MPHS) telah menyediakan ruangan tinjauan (survey) / undian / Kajian Soal Selidik yang terdapat dalam laman web rasmi Selangor (MPHS) serta di FB MPHS.
Pengguna adalah TIDAK dibenarkan melakukan perkara-perkara seperti berikut semasa sesi menjawab:
- Memuat naik emel atau menghantar maklumat yang mengandungi perkara-perkara berikut:
- Menyalahi undang – undang, berbahaya, berbaur ancaman, kesat, menganggu, berbaur fitnah
- Mengandungi mana – mana pengiklanan yang tidak diminta atau tidak dibenarkan dan bahan promosi, komersial atau sebaliknya, termasuk pautan kepada laman web / portal yang mengandungi bahan seperti itu.
- Mengandungi virus – virus perisian atau mana – mana kod komputer lain, fail atau program yang direka untuk merosakkan, memusnahkan atau mengehadkan fungsi mana – mana perisian komputer, perkakasan atau kelengkapan telekomunikasi.
2. Mengguna atau mewujudkan satu pengenalan palsu (termasuk menggunakan nama samaran,
penyamaran oleh orang atau entiti lain, atau menyatakan sesuatu yang palsu).
3. Mengancam, mengintip atau memalukan mana – mana pengguna lain.
4. Mengehadkan atau menghalang mana – mana pengguna lain daripada menggunakan laman web ini;
5. Mengganggu, melumpuh, membeban, menjejas kerja, penampilan laman web, server atau jaringan
yang disambungkan kepada laman web.
Pihak MPHS berhak untuk menyekat ID Pengguna daripada sesi Pandangan Awam (E-Penyertaan) ini.
Promosi
Promosi E-Penyertaan
- Kalendar / Aktiviti
Pandangan Awam berkaitan:
Saluran soalan melalui:
- FB MPHS
- Soal Selidik MPHS
- Langgan E-Penyertaan (RSS)
- Langgan E-Penyertaan (melalui E-mel)
Keputusan
E-Keputusan membolehkan PBT mendapatkan maklum balas / input daripada orang ramai bagi membantu proses membuat keputusan berkaitan perkhidmatan PBT.
BIL.
|
TARIKH
|
PERKARA
|
KEPUTUSAN
|
CATATAN
|
1.
|
Isnin, 7 November 2016 – 8:00 pg. hingga Khamis, 10 November 2016 – 5:00 ptg.
|
Pandangan Awam berkaitan:
Adakah Perkhidmatan Atas Talian MDHS memudahkan anda menjalankan urusan dengan MDHS? |
Ditutup
|
|
2.
|
Isnin, 13 Ogos 2018 – 8:00 pg. hingga Isnin, 30 Ogos 2018 – 4:30 ptg.
|
Pandangan Awam berkaitan:
Pembayaran Secara Atas Talian (Online) |
Ditutup
|
|
3.
|
Jumaat, 22 Februari 2019 – 8:00am hingga Jumaat, 15 March 2019 – 4:30pm
|
Pandangan Awam berkaitan:
|
Ditutup
|
|
4.
|
Jumaat, 28 Jun 2019 – 8.00 am hingga Ahad, 21 Julai 2019 – 5.00 pm
|
Pandangan Awam berkaitan:
Pandangan serta cadangan bagi penyediaan bajet MDHS 2020
|
Ditutup
|
|
5.
|
Rabu, 19 Ogos 2020 – 8.00 pg hingga Jumaat, 28 Ogos 2020 – 5.00 ptg
|
Pandangan Awam berkaitan:
|
Ditutup
|
|
6.
|
Khamis, 8 Februari 2021 – 8.00 pg hingga Khamis 15 Februari 2021 – 5.00 ptg
|
Keputusan Soal Selidik
|
Ditutup
|
|
7.
|
Khamis, 10 Februari 2022 – 8.00 pg hingga Khamis 17 Februari 2022 – 5.00 ptg
|
Ditutup
|