KAJISELIDIK KEPUASAN PELANGGAN MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR BAGI TAHUN 2021

Assalamualaikum wrt wbt

Y.Bhg Datuk/Dato’/Datin/Tuan/Puan,

KAJISELIDIK KEPUASAN PELANGGAN MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR BAGI TAHUN 2021

Dengan hormatnya saya merujuk kepada perkara yang tersebut di atas.

2. Sukacita dimaklumkan bahawa Majlis Daerah Hulu Selangor sedang menjalankan Kaji selidik Kepuasan Pelanggan Bagi Tahun 2021. Kaji selidik ini bertujuan bagi menilai kepuasan pihak-pihak berkepentingan terhadap perkhidmatan jabatan ini.

3. Sehubungan itu, perhatian dan kerjasama Y.Bhg Datuk/Dato’/Datin/Tuan/Puan adalah dimohon agar dapat melengkapkan dan menguar-uarkan Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan Majlis Daerah Hulu Selangor Bagi Tahun 2021 menerusi pautan berikut:

https://docs.google.com/…/1LpYlkczylcl2a…/edit

4. Kerjasama dan perhatian Y.Bhg Datuk/Dato’/Datin/Tuan/Puan berhubung perkara ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian, terima kasih.

Bahagian Korporat

Majlis Daerah Hulu Selangor

PAUTAN PANTAS

PAUTAN AGENSI

Hak Cipta Terpelihara © 2024 Majlis Perbandaran Hulu Selangor.

Majlis Perbandaran Hulu Selangor (MPHS),
Jalan Bukit Kerajaan,
44000 Kuala Kubu Bharu,
Selangor Darul Ehsan.

Isnin - Jumaat : 8:00pg - 5:00ptg

T : +603 6064 1331
F : +603 6064 3991
E : webmaster@mphs.gov.my

  • Kemaskini Terkini : Ahad 21 April 2024, 14:10:26.
Jumlah Pelawat :
00728844

Majlis Perbandaran Hulu Selangor

MyGov Portal Amiro Technology Sdn Bhd

I-TEGUR

Dasar Privasi

LAPORAN KES DENGGI EPID 2015